
Een typisch Nederlandse manier van liefdadigheid? Postzegels sparen. Het kost je namelijk niets. Grijns. Jarenlang heb ik postzegels gespaard, afgeweekt en in albums gestoken. Vandaag de dag gaan ze niet meer in albums, maar in dit schattige blikje. Ik spaar ze namelijk voor anderen. De buitenlandse voor m’n neefjes en de Nederlandse voor Woord & Daad. Woord & Daad besteedt de opbrengst van de verkoop van de postzegels aan hun projecten. Hier vind je meer informatie.
3 comments:
*No comment*
Ah. You don't get no comment? Bad.
I like stamps.
I like stamping sowieso.
It is yellow and you can stamp on it?
A kuikentje! Nicely, hah?
Thanks for sharing with the world.
Post a Comment