Wednesday, October 24, 2012

"Het is hier een beetje een rommeltje, liefie."

Zoonlief, tijdens het schoonmaken van de zolder...

Monday, October 15, 2012

pakje

Zo.
Vanavond eten we kipkerrie uit een pakje. 
"Waaaaaat?!?!?!!?"
Yep, goed gelezen. Grijns.
Makkelijk, met al meer dan een week zieke mensen in huis. Niet zo gezond misschien, maar we vinden het lekker. En we compenseren het met vers fruit. En biologische komkommer. 

Wie heeft er nog ergens een lekker recept voor kipkerrie, dat kipkerrie-uit-een-pakje kan evenaren?
Mijn eerdere ervaringen met homemade kerriesaus waren nou niet bepaald om over naar huis te schrijven.

Tuesday, October 2, 2012

Appelmoes?

Ben appels aan het schillen voor de appelmoes.
Maar er zit een klein jongetje op m'n schoot dat het pannetje steeds leger rooft...
:).
Gelukkig hebben we appels genoeg.