my little corner of the world
Wednesday, March 18, 2009
Vis
B. gisteravond. Met de eerste brasem van dit jaar.
Soms moet je gewoon een beetje vakantie vieren op een door-de-weekse-werkdag en gaan genieten van de zon en van het water en van elkaar.
Newer Posts
Older Posts
Home
Subscribe to:
Posts (Atom)