my little corner of the world
Wednesday, August 17, 2011
Of je ziet dit:
Er stond een vrachtwagen voor het huis.
Zo interessant dat je er voor op de vensterbank moet klimmen :).
Geheel op eigen initiatief overigens.
En ja, ik ben er trots op. Can't help.
Wednesday, August 10, 2011
Kom je de woonkamer binnen...
Frederick bij
Montacute House
... sjouwt er een jongetje rond met een plank uit de boekenkast.
... ligt de schone was overal verspreid en zit er een jongetje in de wasmand.
... zit er een jongetje boven op de eettafel te genieten van een stukje koek.
Liefie :)
Newer Posts
Older Posts
Home
Subscribe to:
Posts (Atom)