Wednesday, August 17, 2011

Of je ziet dit:

Er stond een vrachtwagen voor het huis.
Zo interessant dat je er voor op de vensterbank moet klimmen :).
Geheel op eigen initiatief overigens.
En ja, ik ben er trots op. Can't help. 

Wednesday, August 10, 2011

Kom je de woonkamer binnen...

Frederick bij Montacute House

... sjouwt er een jongetje rond met een plank uit de boekenkast.
... ligt de schone was overal verspreid en zit er een jongetje in de wasmand.
... zit er een jongetje boven op de eettafel te genieten van een stukje koek.
Liefie :)