Thursday, October 22, 2009

23 weken

´k Vond dit gewoon een mooi plaatje. In onze woonkamer, zo naast de piano.
De stoel komt ooit bij mijn overgrootouders vandaan. De sprei is gemaakt door diezelfde overgrootmoeder: oma van de blokjes.
Het schilderijtje kreeg ik van een tante omdat er een lid van de volgende generatie op komst is :).

Tuesday, October 20, 2009

Lijkt me leuk...

... voor ooit, als ik een kinderfeestje moet organiseren :)

Saturday, October 10, 2009

Stoofperen

Juist. Ik geloof niet dat ik ze vóór deze week ooit heb gegeten. Nu heb ik ze zelf gemaakt en vind ik ze heerlijk :). Warme peertjes met een beetje roomijs....
Deze zijn voor de zondag. Als toetje.

Friday, October 2, 2009

Huizen kijken

Ik hou er van om bij andere huizen naar binnen te kijken. Zonder zelf gezien te worden :).
Moet je hier eens kijken: www.yvestown.com. Mooi, toch?
Of kijk dit huis eens. Van SouleMama.
Hier kun je ook binnenkijken.