Monday, May 30, 2011


Ik ga zo eens in mijn boekenkast neuzen, volgens mij heb ik er nog wel een paar 'ongebruikte' bijbels staan.
Voor nog meer informatie:


Saturday, May 28, 2011

LEKKER

Een nieuwe favoriet:


JUM. Die recepten. En JUM die foto's.
Heb als eerste deze orange cupcakes gemaakt. Klonk lekker fris. En ze zijn ook best lekker, maar de helft suiker is ook meer dan genoeg.
Vervolgens was de apple butter cake aan de beurt. Heerlijk. Lekker. Und so weiter.
Wel met de helft minder suiker. Precies goed.
Nu maar eens kijken welke recepten ik verder ga uitproberen.

Thursday, May 19, 2011

In plaats van zelf te bloggen...

... droom ik maar weg bij blogs van anderen.


Even tussendoor, terwijl Frederick rondjes loopt en op stoelen klimt.
En ik heb het vermoeden dat mijn echtgenoot bij de combinatie
Frankrijk + camper + tour zal beginnen te glimmen.
Vervang 'tour' door 'vissen' en hij zal de rest van de avond niet meer aanspreekbaar zijn.
Denk ik.


Wednesday, May 4, 2011

Vissen

...is ook leuk met je zoon.