Wednesday, March 26, 2008
Thursday, March 20, 2008
Het getrouwde leven...
... bevalt uitstekend! Veel om aan te wennen. Mijn echtgenoot heeft inmiddels geconcludeerd dat "mannen dus niet zijn gemaakt om was op te hangen". Juist.
De relatie met bovenstaande foto? Geen. Dat is onze kachel. Die we dagelijks stoken. Heerlijk. Enige probleem is dan weer dat je dan ook dagelijks alle troep van hout en as moet opruimen. Nou ja, niet móét, maar dan ziet het er nog een béétje schoon uit. En je krijgt er blaren van. Van een hete kachel bedoel ik. Als je die aanraakt.
Thursday, March 6, 2008
Saturday, March 1, 2008
31 januari 2008
Ok, voor één keer zal ik de zelf voorgeschreven wet om geen foto´s van mezelf te posten overtreden om te laten zien waar ik de afgelopen weken mee bezig ben geweest...
Subscribe to:
Posts (Atom)

