"Darwinisten sluiten brievenbus voor folder"
Zie hier op de site van Reformatorisch Dagblad.
Hm. Deze folder roept nogal wat reacties op. De meeste niet bepaald positief. Eigenlijk ben ik nogal geschrokken van de hoeveelheid haat die het noemen van God als onze Oorsprong oproept.
Als men er toch niet in gelooft, waarom dan dergelijke reacties?