Monday, February 23, 2009

Creationisme

"Darwinisten sluiten brievenbus voor folder"
Zie hier op de site van Reformatorisch Dagblad.
Hm. Deze folder roept nogal wat reacties op. De meeste niet bepaald positief. Eigenlijk ben ik nogal geschrokken van de hoeveelheid haat die het noemen van God als onze Oorsprong oproept.
Als men er toch niet in gelooft, waarom dan dergelijke reacties?

Friday, February 20, 2009

Februari

Vandaag is een beetje zo´n grauwe februari-dag. Februari lijkt altijd de langste maand van het jaar te zijn. Het is al langer licht, er komen al krokussen boven de grond kijken, maar toch laat de lente nog op zich wachten. Het regent, het waait en het is koud.
Maar er zijn genoeg dingen waar ik blij van word:

Tuesday, February 3, 2009

Uit: TROUW

"Trouw gaat onschuldige bloggers de nek omdraaien. De papieren tijger begint een hopeloos gevecht tegen de nieuwe media."

Voor de rest van het artikel: zie hier, op de website van TROUW.

Monday, February 2, 2009

Vieren

Feestjes moet je vieren. Dus B. en ik zijn ter ere van ons huwelijksjubileum een weekend weg geweest. Heerlijk wezen wandelen, lekker ontspannen én fanatiek spelletjes gespeeld. Barricade en uno. Helaas moet ik zeggen dat ik de grote verliezer van het weekend ben. Al heb ik ook een paar ererondjes door de kamer mogen rennen. Waarbij ik groots applaus kreeg natuurlijk.
Maar nu is het maandag. Gewoon weer werken en de was doen.