Monday, February 23, 2009

Creationisme

"Darwinisten sluiten brievenbus voor folder"
Zie hier op de site van Reformatorisch Dagblad.
Hm. Deze folder roept nogal wat reacties op. De meeste niet bepaald positief. Eigenlijk ben ik nogal geschrokken van de hoeveelheid haat die het noemen van God als onze Oorsprong oproept.
Als men er toch niet in gelooft, waarom dan dergelijke reacties?

3 comments:

Anonymous said...

tijd voor een nieuw berichtje!

Anonymous said...

Omdat reformatorische mensen een 'God bestaat niet-folder' van een anti-christelijke-organisatie in de brievenbus ook niet waarderen, ook al geloven ze niet in 'God bestaat niet'.

Anonymous said...

Hophophop
Maak maar snel een blop.*

En oja, rechts bij de links sta ik als "mostly nonsense". Grijns. Dat is heel erg lang geleden dat hij zo heette. Mag hij upgedate worden?

* = blog.