Vandaag is een beetje zo´n grauwe februari-dag. Februari lijkt altijd de langste maand van het jaar te zijn. Het is al langer licht, er komen al krokussen boven de grond kijken, maar toch laat de lente nog op zich wachten. Het regent, het waait en het is koud.
Maar er zijn genoeg dingen waar ik blij van word:
1 comment:
Juist. Dus jij wordt gelukkig van dingen. Goed dat ik het weet. (...)
Post a Comment