Tuesday, March 12, 2013

Lovely

Rosie Flo
En ze hebben verkooppunten in Nederland :). 

Monday, March 4, 2013

Taart!

FJ is 3 jaar geworden!
Op woensdag en op zaterdag feest. Begin er bijna handigheid in te krijgen. Bijna. 
Maar het was reuze gezellig allemaal en gelukkig is de taart bijna op!

Monday, February 25, 2013

Voorbereiding

Doe mij recht, o God,
en voer mijn rechtszaak;
bevrijd mij van het volk zonder goedertierenheid,
van de man van bedrog en onrecht.
Want U bent de God van Mijn kracht,
Waarom verstoot U mij dan? 
Waarom ga ik steeds in het zwart gehuld,
door de onderdrukking van de vijand?

Zend Uw licht en Uw waarheid;
laten die mij leiden,
mij brengen tot Uw heilige berg
en tot Uw woningen,
zodat ik kan gaan naar Gods altaar,
naar God, mijn blijdschap, mijn vreugde;
en ik U met de harp kan loven,
o God, mijn God!

Wat buigt u zich neer, mijn ziel,
en wat bent u onrustig in mij?
Hoop op God, want ik zal Hem weer loven;
Hij is de volkomen verlossing van mijn aangezicht en mijn God.

(Psalm 43: De bijbeltekst is ontleend aan de Bijbel in de Herziene Statenvertaling, © Stichting HSV 2010)

Wednesday, February 6, 2013

Eye opener


Opeens heb ik door waarom iedereen nĂș aan het helemaal-zelfgemaakt-back-to-basic-homemade-gezond eten slaat:
het gros van de mensen heeft een afwasmachine.

Wednesday, October 24, 2012

"Het is hier een beetje een rommeltje, liefie."

Zoonlief, tijdens het schoonmaken van de zolder...

Monday, October 15, 2012

pakje

Zo.
Vanavond eten we kipkerrie uit een pakje. 
"Waaaaaat?!?!?!!?"
Yep, goed gelezen. Grijns.
Makkelijk, met al meer dan een week zieke mensen in huis. Niet zo gezond misschien, maar we vinden het lekker. En we compenseren het met vers fruit. En biologische komkommer. 

Wie heeft er nog ergens een lekker recept voor kipkerrie, dat kipkerrie-uit-een-pakje kan evenaren?
Mijn eerdere ervaringen met homemade kerriesaus waren nou niet bepaald om over naar huis te schrijven.

Tuesday, October 2, 2012

Appelmoes?

Ben appels aan het schillen voor de appelmoes.
Maar er zit een klein jongetje op m'n schoot dat het pannetje steeds leger rooft...
:).
Gelukkig hebben we appels genoeg.