Zo.
Vanavond eten we kipkerrie uit een pakje.
"Waaaaaat?!?!?!!?"
Yep, goed gelezen. Grijns.
Makkelijk, met al meer dan een week zieke mensen in huis. Niet zo gezond misschien, maar we vinden het lekker. En we compenseren het met vers fruit. En biologische komkommer.
Wie heeft er nog ergens een lekker recept voor kipkerrie, dat kipkerrie-uit-een-pakje kan evenaren?
Mijn eerdere ervaringen met homemade kerriesaus waren nou niet bepaald om over naar huis te schrijven.
2 comments:
Gast
Moeha
Post a Comment