Ik brei sokken! Gewone geitensokken. Die ene zit in ieder geval heerlijk warm. Als het meezit is de linker sok ook nog voor het eind van de winter klaar.
M´n voeten zien er trouwens wel raar uit op de foto, maar dat komt door de hoek waarin ´ie gemaakt is. Ik zeg het er maar even bij. De batterijen van het fototoestel zijn al weer op, dus helaas zit een nieuwe foto maken er even niet in. Pity. ´k Was net zo blij dat ik weer foto´s kon maken zonder beestjes. Het ziet er naar uit dat ze allemaal dood dan wel verdwenen zijn. Lang leve de diepvries!