Wednesday, September 24, 2008

Beestjes

Er zitten beestjes in ons fototoestel. Ze zitten zo´n beetje tussen het schermpje. Ze zijn klein, wit en ze bewegen. Uiterst eng. Vermoedelijk er in gekomen toen B. ging vissen en het toestel meenam. Nu ligt toestel inclusief tasje in quarantaine in de schuur. In een plastic bak. Mét deksel. Ik hoop dat ze vanzelf weg gaan, maar waarschijnlijk kan ik dan heel lang blijven hopen. Hum. Maar vandaar dat ik weinig geschreven had. Wat ik had foto´s van een pad in onze schuur en daar wilde ik een stukje over schrijven. Ik wilde foto´s maken van de sok die ik aan het breien ben en daar een verhaaltje over tikken. Und so weiter. Blah.

No comments: