Wednesday, October 24, 2012

"Het is hier een beetje een rommeltje, liefie."

Zoonlief, tijdens het schoonmaken van de zolder...

Monday, October 15, 2012

pakje

Zo.
Vanavond eten we kipkerrie uit een pakje. 
"Waaaaaat?!?!?!!?"
Yep, goed gelezen. Grijns.
Makkelijk, met al meer dan een week zieke mensen in huis. Niet zo gezond misschien, maar we vinden het lekker. En we compenseren het met vers fruit. En biologische komkommer. 

Wie heeft er nog ergens een lekker recept voor kipkerrie, dat kipkerrie-uit-een-pakje kan evenaren?
Mijn eerdere ervaringen met homemade kerriesaus waren nou niet bepaald om over naar huis te schrijven.

Tuesday, October 2, 2012

Appelmoes?

Ben appels aan het schillen voor de appelmoes.
Maar er zit een klein jongetje op m'n schoot dat het pannetje steeds leger rooft...
:).
Gelukkig hebben we appels genoeg.

Tuesday, September 18, 2012

Mommy wars

 
gelezen op
 
desiringgod.org

Thursday, July 5, 2012

donderdag

warm

Wednesday, July 4, 2012

woensdag

"wilde jagers" lezen

Tuesday, July 3, 2012

dinsdag

Wat ben je aan het doen?
Zand pakken.
Oh.

Monday, July 2, 2012

maandag

Huis bouwen.

Thursday, June 28, 2012

Friday, June 22, 2012

Vandaag

Christian,
bijna een maand oud!

Tuesday, June 12, 2012

Oh ja

Zo ruik je als je pas moeder bent geworden:
naar babyspuug.

Wednesday, May 30, 2012

Christian Gerard

Een paar uur oud

Op 25 mei 2012 schonk God ons een tweede zoon!
 

Wednesday, May 23, 2012

Oh Freedom

(dank je, Nadinepien :) )

Tuesday, May 22, 2012

41 + 3


M'n voeten zijn nog nooit zo dik geweest...

Friday, May 18, 2012

Baby

Heb ik toch nog een baby in m'n armen gehouden deze week :).
Zie hier.
Ik sta niet op de foto, maar m'n nieuwe nichtje wel.
Noa.
Ze is lief.

Tuesday, May 15, 2012

Ontbijt

De zon schijnt.
"Gordijn dicht!"
Hm.
Dan maar een zonnebril.

Monday, May 14, 2012

Nog altijd in verwachting...

Zoals het zo mooi heet.
Maar weer een afspraak gemaakt voor volgende week bij de gyn.
Op naar de 41 weken!

Saturday, May 12, 2012

Zou het dan toch... :)

Opeens op zaterdagavond de kelderkast schoon maken...
Tot groot genoegen van mijn wederhelft :).
Ach ja.
We hebben nog wel twee weken te gaan denk ik.
Maar hopen mag altijd.
Toch?


Friday, April 27, 2012

Spelen



... met de nieuwe camera. 

Saturday, April 14, 2012

Opvoeding?

Onze zoon noemt een eekhoorn een
'beunhaas'.
Tja.


Friday, April 6, 2012

Thursday, March 29, 2012

misschien blog ik wel weer

Saturday, March 24, 2012