Friday, December 3, 2010

Trots!

Sinds gisteren gaat Frederick staan! Helemaal zelf!
Ben zo trots dat ik de hele dag loop te grijnzen en het de hele halve wereld rond bazuin. Zijn alle moeders zo erg?

Het is echt geweldig. Je kunt FJ niet leren te gaan staan, hij moet het zelf doen. En dan opeens: boem! doet ´ie het nog ook. Ik denk dat die krantenbak ook best veel aantrekkingskracht uitoefende. En uitoefent. Hm.
Die doos staat inmiddels ergens anders :)