Thursday, November 26, 2009
Thursday, November 12, 2009
Cranberry´s
Ik denk dat ik binnenkort één van deze recepten ga proberen. Heb nog nooit iets zoets met cranberry´s gemaakt. Oei, ziet het er niet heerlijk uit???
Er staan hier nog veel meer lekkere recepten:
Tuesday, November 10, 2009
Genoeg
Ik schrok me naar toen B. gisteravond thuis kwam. Iemand had dus pampers over en was zo lief om die aan ons te geven. Ik ben er heel blij mee. Scheelt weer :).
Wednesday, November 4, 2009
Tuesday, November 3, 2009
Thee in Deventer
Deventer is een mooie stad met veel oude straatjes en boekhandels om van te watertanden.
´k Heb "De vrouw des huizes" van Els Kloek gekocht. Lijkt me interessant.
Hier vond ik een interview met haar, over het bewuste boek. Heb er nog niet naar geluisterd. Ben benieuwd!
Subscribe to:
Posts (Atom)