Thursday, November 26, 2009

Zomaar

Op de voortafel. Met sierappeltjes uit de tuin. Ruiken lekker.

Thursday, November 12, 2009

Cranberry´s

Ik denk dat ik binnenkort één van deze recepten ga proberen. Heb nog nooit iets zoets met cranberry´s gemaakt. Oei, ziet het er niet heerlijk uit???
Er staan hier nog veel meer lekkere recepten:

Tuesday, November 10, 2009

Genoeg

Zo sprak ze hoopvol :). Ok. Genoeg voor de eerste drie dagen. Ofzo. Grijns.
Ik schrok me naar toen B. gisteravond thuis kwam. Iemand had dus pampers over en was zo lief om die aan ons te geven. Ik ben er heel blij mee. Scheelt weer :).

Wednesday, November 4, 2009

Ontdekking

Mooie foto´s:

Tuesday, November 3, 2009

Thee in Deventer

Twee dagen weg, samen met B. Het was geweldig :). Zaterdag waren we in Deventer.
Deventer is een mooie stad met veel oude straatjes en boekhandels om van te watertanden.
´k Heb "De vrouw des huizes" van Els Kloek gekocht. Lijkt me interessant.
Hier vond ik een interview met haar, over het bewuste boek. Heb er nog niet naar geluisterd. Ben benieuwd!