my little corner of the world
Tuesday, November 10, 2009
Genoeg
Zo sprak ze hoopvol :). Ok. Genoeg voor de eerste drie dagen. Ofzo. Grijns.
Ik schrok me naar toen B. gisteravond thuis kwam. Iemand had dus pampers over en was zo lief om die aan ons te geven. Ik ben er heel blij mee. Scheelt weer :).
2 comments:
Annemieke
said...
Het wordt dus een jongetje?
Tue Nov 10, 07:14:00 PM 2009
Anonymous said...
Die ander heeft een zoon. Wij weten het nog niet :).
Tue Nov 10, 09:45:00 PM 2009
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
2 comments:
Het wordt dus een jongetje?
Die ander heeft een zoon. Wij weten het nog niet :).
Post a Comment