Tuesday, November 10, 2009

Genoeg

Zo sprak ze hoopvol :). Ok. Genoeg voor de eerste drie dagen. Ofzo. Grijns.
Ik schrok me naar toen B. gisteravond thuis kwam. Iemand had dus pampers over en was zo lief om die aan ons te geven. Ik ben er heel blij mee. Scheelt weer :).

2 comments:

Annemieke said...

Het wordt dus een jongetje?

Anonymous said...

Die ander heeft een zoon. Wij weten het nog niet :).