Thursday, July 22, 2010

Lezen:

Gelezen op girltalk.
Soms heb je even zo´n oppepper nodig :).

Friday, July 16, 2010

Een baby hebben betekent...

The plan is:
there is no plan.

De situatie op dit moment in huize R:
Uitgetelde zoon in bed.
Inclusief twee tanden!
En nog meer tanden onderweg, vermoedelijk.
Uitgeputte moeder op de bank, inclusief wallen onder haar ogen waarmee je hele rivieren kunt stoppen.
Chaos rondom.
Stapels strijkwas. Stapels nog te wassen spul.
En wie maakt de keuken even schoon?
Oh ja. Stofzuigen. Moet ook nog.
Wortels opkoken? Boodschappen?
Zoon in bad?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Hm.
Je zou je toch gaan afvragen hoe het komt dat ik dit allemaal nog steeds reuze leuk vind.
:)

Met dank aan de koffieleveranciers.
En met nog meer dank aan moeders die even als praatpaal/vraagbaak willen fungeren.

Thursday, July 15, 2010

Zien!

Op blog van schoonzuster :)
Starring: geniaal broertje

Wednesday, July 14, 2010

Nieuw nichtje!

Zusje voor Roan.
Een mooi, klein meisje. Geschenk van God!
En ze draagt jurkjes :)

Thursday, July 8, 2010

Gesneuvelden

Woensdag 7 juli 2010
Tijdstip: 21.35u
Dader: F.J.
Handlanger: B.
Ogenschijnlijk doel van dader: opeten van gesneuvelden
Ogenschijnlijk doel van handlanger: heel hard lachen 

Friday, July 2, 2010

Sorry...

... maar ik ben echt hopeloos verliefd :).
Onze jongeman:
  •  is vier en een halve maand oud
  • is 70 centimeter lang
  • zit het liefst rechtop
  • gaat bijzonder boos krijsen als het ´m niet lukt om zich op zijn buik te draaien
  • en vindt het leuk om mama´s bloemen kapot te trekken (onder begeleiding van zijn vader :) )