Friday, July 16, 2010

Een baby hebben betekent...

The plan is:
there is no plan.

De situatie op dit moment in huize R:
Uitgetelde zoon in bed.
Inclusief twee tanden!
En nog meer tanden onderweg, vermoedelijk.
Uitgeputte moeder op de bank, inclusief wallen onder haar ogen waarmee je hele rivieren kunt stoppen.
Chaos rondom.
Stapels strijkwas. Stapels nog te wassen spul.
En wie maakt de keuken even schoon?
Oh ja. Stofzuigen. Moet ook nog.
Wortels opkoken? Boodschappen?
Zoon in bad?
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah.
Hm.
Je zou je toch gaan afvragen hoe het komt dat ik dit allemaal nog steeds reuze leuk vind.
:)

Met dank aan de koffieleveranciers.
En met nog meer dank aan moeders die even als praatpaal/vraagbaak willen fungeren.

2 comments:

Annemieke said...

Een baby hebben betekenT... Foei, het zullen de wallen zijn. Succes met de strijk (ik strijk nooit, is veel handiger), de was, de boodschappen en de wortels.

GLM said...

En ik had de spellingcontrole er nog wel op los gelaten :)