my little corner of the world
Saturday, May 12, 2012
Zou het dan toch... :)
Opeens op zaterdagavond de kelderkast schoon maken...
Tot groot genoegen van mijn wederhelft :).
Ach ja.
We hebben nog wel twee weken te gaan denk ik.
Maar hopen mag altijd.
Toch?
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment