Ons fototoestel heeft een aantal dagen in de diepvries doorgebracht. Het tasje wat er omheen zat, eveneens. Allemaal om de beestjes te doden. Het tasje ligt inmiddels in een teil kokend heet water en het fototoestel ligt voor de kachel te drogen. Ik hoop:
- dat alle beestjes dood zijn
- dat het fototoestel nog werkt
- dat die beestjes in het vervolg weg blijven
We zullen zien. Hopelijk kan ik binnenkort weer foto´s maken.
No comments:
Post a Comment