Thursday, March 20, 2008

Het getrouwde leven...


... bevalt uitstekend! Veel om aan te wennen. Mijn echtgenoot heeft inmiddels geconcludeerd dat "mannen dus niet zijn gemaakt om was op te hangen". Juist.
De relatie met bovenstaande foto? Geen. Dat is onze kachel. Die we dagelijks stoken. Heerlijk. Enige probleem is dan weer dat je dan ook dagelijks alle troep van hout en as moet opruimen. Nou ja, niet móét, maar dan ziet het er nog een béétje schoon uit. En je krijgt er blaren van. Van een hete kachel bedoel ik. Als je die aanraakt.

7 comments:

Anonymous said...

hihaho...dat heeft papa je vroeger nog wel zo proberen te leren....dont touch the kachel!!!! Het getrouwde leven is veeeeel leuker he dan het ongetrouwde leven! Tot snel en ik wil jullie telefoonnr graag ontvangen!

Anonymous said...

Wat een mooie verf op de plaat onder de kachel!

GLM said...

Yes man. Geweldig hartelijk bedankt, Gerwald! (wilde je dat horen?):)

Anonymous said...

Het wordt te gortig.

GROM!

Anonymous said...

Eh.. oké. Die anonymous was ik, nadat ik 3 keer ofzo een reactie had gedingest en die niet eens geplaatst werd.
3x dezelfde dan.
Voordat je enge dingen begint te denken.

GLM said...

wie is ´ik´? heb geen comments gezien hoor... Dan ben je trouwens zeker Nadine. :)

Anonymous said...

Ik ben Nadine, ja. Maar! Ik heb ontdekt hoe ik onder Mijn Eigen Naam kan commenten! *grijns*

Tot nietvrijdag, hè?