Thursday, May 19, 2011

In plaats van zelf te bloggen...

... droom ik maar weg bij blogs van anderen.


Even tussendoor, terwijl Frederick rondjes loopt en op stoelen klimt.
En ik heb het vermoeden dat mijn echtgenoot bij de combinatie
Frankrijk + camper + tour zal beginnen te glimmen.
Vervang 'tour' door 'vissen' en hij zal de rest van de avond niet meer aanspreekbaar zijn.
Denk ik.


2 comments:

Annemieke said...

Ah! Ik hou wel van zulke dromerijen! Gaan jullie het ook nog daadwerkelijk in de praktijk uitvoeren?

GLM said...

Geen idee :). We weten nog steeds niet wanneer we op vakantie gaan en waar naar toe...