... droom ik maar weg bij blogs van anderen.
Even tussendoor, terwijl Frederick rondjes loopt en op stoelen klimt.
En ik heb het vermoeden dat mijn echtgenoot bij de combinatie
Frankrijk + camper + tour zal beginnen te glimmen.
Vervang 'tour' door 'vissen' en hij zal de rest van de avond niet meer aanspreekbaar zijn.
Denk ik.
2 comments:
Ah! Ik hou wel van zulke dromerijen! Gaan jullie het ook nog daadwerkelijk in de praktijk uitvoeren?
Geen idee :). We weten nog steeds niet wanneer we op vakantie gaan en waar naar toe...
Post a Comment