Saturday, October 10, 2009

Stoofperen

Juist. Ik geloof niet dat ik ze vóór deze week ooit heb gegeten. Nu heb ik ze zelf gemaakt en vind ik ze heerlijk :). Warme peertjes met een beetje roomijs....
Deze zijn voor de zondag. Als toetje.

No comments: