Thursday, October 22, 2009

23 weken

´k Vond dit gewoon een mooi plaatje. In onze woonkamer, zo naast de piano.
De stoel komt ooit bij mijn overgrootouders vandaan. De sprei is gemaakt door diezelfde overgrootmoeder: oma van de blokjes.
Het schilderijtje kreeg ik van een tante omdat er een lid van de volgende generatie op komst is :).

3 comments:

BB said...

gefeliciteerd!

Gerwald said...

Wat zielig, een verdrinkend kindje.

Josanne said...

Mooi :)...