my little corner of the world
Thursday, October 22, 2009
23 weken
´k Vond dit gewoon een mooi plaatje. In onze woonkamer, zo naast de piano.
De stoel komt ooit bij mijn overgrootouders vandaan. De sprei is gemaakt door diezelfde overgrootmoeder: oma van de blokjes.
Het schilderijtje kreeg ik van een tante omdat er een lid van de volgende generatie op komst is :).
3 comments:
BB said...
gefeliciteerd!
Thu Oct 22, 02:55:00 PM 2009
Gerwald
said...
Wat zielig, een verdrinkend kindje.
Tue Oct 27, 07:56:00 PM 2009
Josanne
said...
Mooi :)...
Thu Nov 26, 05:40:00 PM 2009
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
3 comments:
gefeliciteerd!
Wat zielig, een verdrinkend kindje.
Mooi :)...
Post a Comment