my little corner of the world
Wednesday, August 17, 2011
Of je ziet dit:
Er stond een vrachtwagen voor het huis.
Zo interessant dat je er voor op de vensterbank moet klimmen :).
Geheel op eigen initiatief overigens.
En ja, ik ben er trots op. Can't help.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment