Wednesday, August 17, 2011

Of je ziet dit:

Er stond een vrachtwagen voor het huis.
Zo interessant dat je er voor op de vensterbank moet klimmen :).
Geheel op eigen initiatief overigens.
En ja, ik ben er trots op. Can't help. 

No comments: