my little corner of the world
Wednesday, April 4, 2007
Opnieuw pannenlappen
Heb m´n tweede stel pannenlappen af! Mede met dank aan de treinvertraging van gisteren. Deze zijn voor m´n moeder, ze heeft ook de kleuren gekozen. Looks nice, right? Ze moeten alleen nog recht gemaakt worden. Die lichte streep is as vanwege de zon.
No comments:
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment