Wednesday, April 4, 2007

Opnieuw pannenlappen



Heb m´n tweede stel pannenlappen af! Mede met dank aan de treinvertraging van gisteren. Deze zijn voor m´n moeder, ze heeft ook de kleuren gekozen. Looks nice, right? Ze moeten alleen nog recht gemaakt worden. Die lichte streep is as vanwege de zon.

No comments: