Heb vandaag een record van 6,5 uur in bussen, treinen en op stations doorgebracht. ZESENEENHALF UUR. Vanwege een defecte trein vóór de trein waar ik in zat. Hum. Dat doet wat met je humeur, kan ik u vertellen. College ook nog gemist en dus maar onverrichter zake weer terug naar huis gegaan. Brrr. Maar elk voordeel heb z´n nadeel: ik heb dan wel weer geld verdiend met m´n vertraging...
No comments:
Post a Comment