Monday, February 15, 2010

In verwachting...

... de familiewieg.
Compleet met door mij zelf (en m´n moeder) gemaakte bekleding. En het dekentje heb ik de afgelopen weken gehaakt.
Nog één dag te gaan. Officieel :).

1 comment:

Annemieke said...

Oké, deken klaar, werpen maar! Voor dat wij op vakantie gaan aub!