Gelezen op: http://www.nos.nl/
Hm. Ik heb geen van de genoemde boeken ook zelfs maar gelezen. Wel VEEL boeken gekocht.
Bijvoorbeeld:
De vrouw des huizes van Els Kloek
De geschiedenis van de liefde van Nicole Krauss
Massa´s boeken hebben we gekocht om andere mensen kado te doen. Meer dan eens Gonnie van Oliver Dunrea. Als kraamkado. Ik vind het echt een geweldig boekje :).
En laatst nog: Een vrouw naar Gods hart van Elizabeth George. Maar dat was geen kraamkado.
Ok. Ik heb weer een blog gemaakt. Nu kan ik EINDELIJK weer babykleertjes gaan strijken.
Nog zo´n twee weken te gaan... Oh well. Het kunnen er ook vier zijn. Gelukkig MAXIMAAL vier. Niet meer.
No comments:
Post a Comment