Hmmmmmmmmm, lente. De grootte van de bolletjes scheelt best met vorig jaar ja. Op zich niet gek door al die kou. Maar zometeen, als jij je baby gebaard hebt, wordt het ineens hartstikke lente. En groeit alles de pan uit, bij wijze van spreken. Ik weet het zeker. Bijna.
2 comments:
Tralala! Leuk he?
Hmmmmmmmmm, lente. De grootte van de bolletjes scheelt best met vorig jaar ja. Op zich niet gek door al die kou. Maar zometeen, als jij je baby gebaard hebt, wordt het ineens hartstikke lente. En groeit alles de pan uit, bij wijze van spreken. Ik weet het zeker. Bijna.
Post a Comment