my little corner of the world
Monday, February 15, 2010
In verwachting...
... de familiewieg.
Compleet met door mij zelf (en m´n moeder) gemaakte bekleding. En het dekentje heb ik de afgelopen weken gehaakt.
Nog één dag te gaan. Officieel :).
1 comment:
Annemieke
said...
Oké, deken klaar, werpen maar! Voor dat wij op vakantie gaan aub!
Mon Feb 15, 08:42:00 PM 2010
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Oké, deken klaar, werpen maar! Voor dat wij op vakantie gaan aub!
Post a Comment