Deventer is een mooie stad met veel oude straatjes en boekhandels om van te watertanden.
´k Heb "De vrouw des huizes" van Els Kloek gekocht. Lijkt me interessant.
Hier vond ik een interview met haar, over het bewuste boek. Heb er nog niet naar geluisterd. Ben benieuwd!
1 comment:
Als je hyves neemt lezen meer mensen je blog.
(sociale druk)
Post a Comment