Gisteren in de achtertuin
´k Kreeg te horen dat ik eens iets anders dan ´dooie vissen´ op m´n blog moest zetten. Bij deze :). Die vissen leefden trouwens nog gewoon en ze zwemmen momenteel weer vrolijk rond.
We vangen ze, bewonderen ze en zetten ze weer terug. Ter informatie. Ik doe vooral aan bewonderen. B. is van de rest.
We vangen ze, bewonderen ze en zetten ze weer terug. Ter informatie. Ik doe vooral aan bewonderen. B. is van de rest.
2 comments:
Toch wel weer iets met water!
(varen)
Vrolijk rondzwemmen!? Met een wond in hun lip? Die ettert en ontstoken is vanwege al die ranzige bacteriën in dat vieze water in Klein Bangladesh? Laag bij de gronds vind ik het!
Post a Comment