Ik zieeeeee hem, ik zieeeeeee hem! In het water dan, anders is er niets speciaals aan dat ik hem zie. Hm. Nice! Zijn dat 2 verschillende vissen? Of zo van één kant, twee kant van de vis? Doeg! Heb je mijn mail gehad btw? (Ik ga je er nu nog een sturen trouwens.)
2 comments:
Doe is effe wat over de lente schrijven.
Ik zieeeeee hem, ik zieeeeeee hem! In het water dan, anders is er niets speciaals aan dat ik hem zie. Hm. Nice!
Zijn dat 2 verschillende vissen? Of zo van één kant, twee kant van de vis?
Doeg! Heb je mijn mail gehad btw? (Ik ga je er nu nog een sturen trouwens.)
Post a Comment