my little corner of the world
Friday, April 24, 2009
Idylle
Gemaakt door mijn eigenste schoonmama. Vroeger, toen ze nog niet getrouwd was :).
Staat nu op onze piano te pronken.
1 comment:
Nadine
said...
Hip! Grijns.
Even vanuit Georgia. Ik ga nu slapen. Gaapje. Doeg!
Sun Apr 26, 03:53:00 AM 2009
Post a Comment
Newer Post
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
1 comment:
Hip! Grijns.
Even vanuit Georgia. Ik ga nu slapen. Gaapje. Doeg!
Post a Comment