Friday, April 24, 2009

Idylle


Gemaakt door mijn eigenste schoonmama. Vroeger, toen ze nog niet getrouwd was :).
Staat nu op onze piano te pronken.

1 comment:

Nadine said...

Hip! Grijns.

Even vanuit Georgia. Ik ga nu slapen. Gaapje. Doeg!