Wednesday, April 1, 2009

Eén, twee, drie!







2 comments:

Gerrit said...

Doe is effe wat over de lente schrijven.

Nadine said...

Ik zieeeeee hem, ik zieeeeeee hem! In het water dan, anders is er niets speciaals aan dat ik hem zie. Hm. Nice!
Zijn dat 2 verschillende vissen? Of zo van één kant, twee kant van de vis?
Doeg! Heb je mijn mail gehad btw? (Ik ga je er nu nog een sturen trouwens.)