... gingen we vissen. Ik heb twee zeelten binnen gehaald! ´Drillen´ heet dat geloof ik. Met een hele hoop hulp van B. Die beesten zijn echt loeilaaiers sterk. B. heeft ze ook uit het water gehaald en van het haakje ontdaan. Misschien komt het ooit zo ver dat ik ook dát nog ga doen. Je weet niet. Een made durf ik inmiddels ook vast te pakken.
We hebben er twee gevangen. Beiden 47 cm. Bovenstaande was de eerste. Een beetje een leeggelubberde vis vergeleken bij de tweede. De tweede was ook een stuk sterker.
Het was wederom geweldig.
2 comments:
Van zo'n klein donderbeestje naar dit...volgende keer een walvis? Begin me enigzins voor te stellen dat het wel leuk kan zijn om een vis binnen te halen..
Zullen we je bij je DV volgende verjaardag een hengel geven ?
Post a Comment