Wednesday, April 15, 2009

En nog meer vis...

Kijk eens hier wat ik maandag heb gevangen!
Echt geweldig mooi.

2 comments:

Annemieke said...

Brrr, eng.

Nadine said...

Hip!!!

Alleen kun je m vast niet eten. Grijns.

Komen jullie woensdagavond nog doeg zeggen?