Monday, February 2, 2009

Vieren

Feestjes moet je vieren. Dus B. en ik zijn ter ere van ons huwelijksjubileum een weekend weg geweest. Heerlijk wezen wandelen, lekker ontspannen én fanatiek spelletjes gespeeld. Barricade en uno. Helaas moet ik zeggen dat ik de grote verliezer van het weekend ben. Al heb ik ook een paar ererondjes door de kamer mogen rennen. Waarbij ik groots applaus kreeg natuurlijk.
Maar nu is het maandag. Gewoon weer werken en de was doen.

1 comment:

Anonymous said...

Hipp. Heb je vrijdag foto's? Die je meeneemt? Nice bloggie man.