Thursday, March 29, 2007

Juist


Het was de bedoeling dat ik vanmiddag hard ging studeren. Maar het ontbrak me geheel aan inspiratie. Had wel inspiratie voor iets anders. Men neme een oude rok, vier knopen van een oude pyama, een meter rood lint dat over is van de bruiloft van je zusje en een rustige middag. Hier volgt het resultaat:


Hm. Ben er stiekem best wel trots op. Zelf verzonnen, zonder patroon of wat dan ook. Precies een tas voor m'n handwerkspullen, een boek, een pen en een notitieboekje...

2 comments:

Anonymous said...

You are brilliant! It's a beautiful zakkie.

With love,
BB

Anonymous said...

he zus wat grappig!!! creatief met bruiloftresten.....dit is veel leuker dan studeren toch?? Ik ga de was doen en vast kip snijden (hij is al dood hoor) enneh het hele huis stofzuigen en de slaapkamer stoffen. Joepie!! Lang leve het leven van een getrouwde vrouw...vind het nog best leuk tot nu toe dus...nu jij nog!