Wednesday, March 21, 2007

Pannenlappen
















De laatste keer dat ik had gehaakt was op de lagere school tijdens handwerkles, maar nu heb ik de slag weer te pakken! M’n eerste pannenlap is niet perfect geworden, maar voor een eerste poging na zo’n dertien jaar ben ik er best trots op. De tweede pannenlap moet perfect worden, vandaar dat ik ‘m al vijf keer heb uitgehaald. Hum. Eén keer zelfs toen ‘ie al zowat af was. Maar elke keer kwam er een vreemde kronkel in. Nu ziet het er uit alsof het wel gaat lukken. Makes me heppie.

1 comment:

Anonymous said...

Nicely nicely!