Friday, July 2, 2010

Sorry...

... maar ik ben echt hopeloos verliefd :).
Onze jongeman:
  •  is vier en een halve maand oud
  • is 70 centimeter lang
  • zit het liefst rechtop
  • gaat bijzonder boos krijsen als het ´m niet lukt om zich op zijn buik te draaien
  • en vindt het leuk om mama´s bloemen kapot te trekken (onder begeleiding van zijn vader :) )

3 comments:

Nadine said...

Grijns. Geweldig! Helemaal dat van die bloemen. :)

Annemieke said...

Hij IS ook geweldig. En heel fijn dat hij gisteravond liet zien dat jouw pogingen om hem op te voeden niet mislukt zijn:-)

Eduard Riezebos said...

Hij wordt heel erg snel groot! Ik denk dat het hoog tijd wordt dat ik heel binnenkort langs moet komen!