Geweldig!
Ik feliciteer u met uw man!En nu hebben we een klein probleem. Had ik eindelijk een mooi kado voor jullie bedacht, is het nog niet bezorgd... Zucht. Dus nu krijgen jullie het pas na jullie verjaardag. What a pity. Sorry. Kan er niks aan doen.Doeg!
Post a Comment
2 comments:
Geweldig!
Ik feliciteer u met uw man!
En nu hebben we een klein probleem. Had ik eindelijk een mooi kado voor jullie bedacht, is het nog niet bezorgd... Zucht. Dus nu krijgen jullie het pas na jullie verjaardag. What a pity. Sorry. Kan er niks aan doen.
Doeg!
Post a Comment