Friday, September 18, 2009

Laatste beetjes zomer

Ik ben hoopvol gestemd: eindelijk beginnen onze tomaten iets van een rood kleurtje te vertonen! Lang op moeten wachten. Wie weet kunnen we ze nog eten dit jaar.

1 comment:

Annemieke said...

Wij hebben er al 7 op en er hangen er nog 4.

Nanananana! Ik kan lekker beter tomaten kweken.

:-)ly