Friday, September 25, 2009

Pizza

Gisteravond heb ik een nieuw pizzabodem-recept uitgeprobeerd. ´t Was heerlijk en hij is razendsnel klaar. Het recept voor de pizzabodem is van Money Saving Mom. De topping heb ik eigenlijk zo´n beetje zelf bedacht: pesto, tomaat, ui, paprika (groene deze keer), champignons, gebraden kipfilet met knoflook, mozzarella, jonge kaas en pizzakruiden. Lekker!
Dat zwartgeblakerde ding onder de pizza is een pizzasteen. ´k Geloof dat ik maar eens een nieuwe aan moet schaffen. Hij was ooit wit, maar is nogal intensief gebruikt geloof ik :). Onmisbaar in mijn keuken. Je kunt er álles op bakken. Oh well. Bladiebladiebla.

1 comment:

Gerwald said...

Bij pizza hoort rood!