Friday, January 9, 2009

Buiten

Op verzoek van mijn echtgenoot :). As vanwege dat verzoek zit ik hier nu te riebelen. Om maar even aan te geven hoeveel ik voor ´m over heb. Oh well, ik heb een groot blok hout op de kachel gegooid dus dat moet goed komen. Grijns.
Foto´s gemaakt in onze tuin. Zojuist. Het ziet er zoooooooooooo mooi uit buiten. De rijp en de zon en de lucht.

2 comments:

Anonymous said...

wij hebben het goed he. samen.

Anonymous said...

Aai laaik jor pikzjurs.
En jor kardentje.
Koetbaai,
Ze zister.